.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاروان علمی کشور متوقف نمی شود
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با گرامیداشت شهادت استاد "مسعود علی محمدی" گفت: کاروان علمی کشور روند روبه رشد خود را طی می کند و از حرکت نخواهد ایستاد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: در 30 سال گذشته دشمنان تلاشهای زیادی برای مقابله و ضربه زدن با انقلاب اسلامی کرده اند و غافل از آنکه ملت راه خویش را پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: دشمنان که تاکنون چیزی نصیبشان نشده است، برای کمرنگ کردن تلاشهای علمی کاروان علمی کشور، دست به ترور و شهادت نخبگان علمی زده اند.

وحدت تنها راه مایوس کردن دشمنان

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی مهمترین مسئله برای مایوس کردن دشمنان، همبستگی و وحدت ملی است و حرکتهای مردمی در 9 دی و محکوم کردن حوادث عاشورا نشان داد، وقتی مسائل ولایت و اسلام مطرح باشد، ملت تا پای جان ایستاده است.

آیت الله نورمفیدی، در بخشی از خطبه های نماز جمعه به اظهارات برخی مفتی های عربستان صعودی درباره مرجع تقلید آیت الله سیستانی اشاره کرد و گفت: آیت الله سیستانی تاکنون تلاشهای زیادی برای حفظ وحدت اسلامی کرده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: این مرجع تقلید برای وحدت اسلامی و اسلام جانش را به مخاطره انداخته است و توهین به وی محکوم است.

وی با بیان اینکه عمل دولت مصر در بستن گذرگاه رفح ننگین است، گفت: این گذرگاه تنها راهی است که می شود از طریق آن به ملت مظلوم فلسطین کمک رسانی کرد و مردم غزه از طریق این گذرگاه کمکها را دریافت می کنند.

امام جمعه گرگان بیان داشت: دولت مصر با همکاری آمریکا و اسرائیل دیوارهای فولادی زیرزمینی به عمق 18 متر در این گذرگاه در حال تاسیس هستند و اقدام کشور مصر به عنوان یک کشور اسلامی ننگین است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه توحید اساسی دین را تشکیل می دهد، گفت: توحید واقعی اسنان را به سرمنزل مقصود و قرب الهی می رساند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.